March 11, 2018

Het afgelopen jaar was extra spannend voor de Turkse Ouderenraad, omdat er veel nieuwe ontwikkelingen hebben plaatsgevonden. Het activiteitenaanbod is veranderd, er zijn samenwerkingen gestart waaruit nieuwe partners zijn voortgekomen en er is een nieuwe activiteitenlocatie gevonden. Sinds 2017 is de Turkse Ouderenraad actief in de Indische Buurt (Amsterdam-Oost). Het streven is om in 2018 uit te breiden naar de Van der Pekbuurt (Amsterdam- Noord) en de Westerparkbuurt (Amsterdam-West).

In dit jaarverslag hopen we u inzicht te geven in de activiteiten, de hoogtepunten en de ontwikkeling van het team. De Turkse Ouderenraad kijkt uit naar een succesvol 2018.

Het volgende jaarverslag zal worden gebaseerd op een schooljaar. In september 2019 kunt u het eerstvolgende jaarverslag verwachten, met gegevens over het schooljaar 2018-2019. In de tussentijd kunt u ons volgen via de nieuwsbrief, op Facebook of de website.

Klik op de onderstaande cover om het jaarverslag te lezen.

Uitgelichte berichten

Alzheimer Theehuis Jan-Mei 2018